Monday, August 15, 2011

Salad

This is salad.. I ate this last saturday at one of Pizza restaurant in Jakarta.


The salad quite delicious, there are green bell peppers, mushrooms, onions, pineapples, water melons, lettuces. For the salad dressing is thousand islands sauce with chopped boiled egg like in the tartar sauce.

Overall, I like the salad dressing, but it use many fruit. In my expectation for the salad, it use more vegetables than the fruit. I don't know why..


That's what I had for dinner.
Enjoy your life with eating something delicious!!

2 comments:

  1. Kosher locations either have no meat or use imitation meat because of the Jewish religious dietary prohibition against mixing meat and dairy products, such as cheese. Kosher pizza locations must also close during the holiday of Passover, when no bread products other than matza are allowed in kosher locations. Thanks.

    ReplyDelete
  2. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
    Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.

    ReplyDelete

Commentnya...

Template by:
Free Blog Templates